Počet záznamů: 1  

Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize

  1. NázevDistanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize / Jan Vlna
    Autor Vlna, Jan (Autor)
    Dal.odpovědnost Parlamentní institut (Jiná role)
    Česko. Parlament. Poslanecká sněmovna (Jiná role)
    NakladatelPraha : Kancelář Poslanecké sněmovny, 2021
    Rozsah14 stran : ilustrace ; 30 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméČeština, Angličtina
    Edice Srovnávací studie ; č. 5.399
    PoznámkyNázev z obálky. Na obálce: leden 2021. Na obálce nad názvem: Parlament České republiky, Poslanecká sněmovna, Parlamentní institut
    Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    České a anglické resumé
    AnotaceStudie se věnuje tématu distančního online vzdělávání a digitálních kompetencí, které se s ohledem na přerušení prezenční výuky na školách v době koronavirové krize stalo celosvětově velmi aktuálním. První teoretická část se věnuje formám a výzvám spojeným s online distanční výukou a předkládá možné nástroje podpory této formy vzdělávání. Dále definuje digitální kompetence a její ukotvení v kontextu evropské politiky a praxe na školách. Druhá část studie přináší zhodnocení zkušeností s distanční online výukou v době uzavření škol na jaře 2020 z důvodu koronavirové krize, a to ve vybraných zemích: Česká republika, Finsko, Rakousko a Velká Británie.
    Výrazy tezauru epidemie * covid * distanční vzdělávání * pedagogická metoda * vzdělávací program * politika vzdělávání * Česká republika * Finsko * Rakousko * Spojené království
    Klasifikační znaky3206 - Vzdělávání a výchova
    3216 - Organizace školství
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLDistanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize (plný text)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    E 17431PSS - Poslanecká sněmovna

Počet záznamů: 1