Počet záznamů: 1
Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech
Název Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista Autor Kalista, Martin (Autor) Dal.odpovědnost Brno International Business School Vydání Vyd. 1. Nakladatel Ostrava : Key Publishing, 2011 Rozsah 69 s. : il. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Monografie Poznámky Anglické resumé. Nad názvem koeditor: Brno International Business School Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Anotace Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V České republice však byl legalizován v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání provedené zákonem č. 132/2010 Sb., zahrnujícím umístění produktu. V publikaci jsou rozebrány základní aspekty product placementu jak z hlediska jeho zákonného rámce, tak i z hlediska dopadu na veřejnost představovanou uživateli audiovizuálního vysílání včetně internetového vysílání. Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * rozhlasové vysílání * televize * informační legislativa Klasifikační znaky 3231 - Informace a zpracování informací 4031 - Hospodářská soutěž ISBN 978-80-7418-111-5 978-80-87255-53-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech (obsah) Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 81695 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1
