Počet záznamů: 1
Strategie vstupu firem na zahraniční trhy
Název Strategie vstupu firem na zahraniční trhy / Jaroslav Halík, Helena Fialová Autor Halík, Jaroslav, 1961- (Autor) Další autoři Fialová, Helena, 1939- (Autor) Vydání První vydání Nakladatel Praha : Metropolitan University Prague Press, 2016 Rozsah 204 stran : ilustrace ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Poznámky 150 výtisků Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Anglické resumé Anotace Autoři si kladou tyto ústřední výzkumné otázky: Proč je proces internacionalizace firem nezbytný pro jejich fungování v globální ekonomice? Jak fungují mezinárodní dodavatelsko-odběratelské vztahy a jaký mají význam pro řízení firem? Jakou roli v současném mezinárodním obchodu hraje vývoj konjunktury a ekonomických cyklů, uplatnění fiskálních a monetárních nástrojů a zahraničněobchodní politika? Jaké jsou zákonitosti a ovlivňující faktory vývoje, výroby a prodeje zboží na průmyslových trzích a na trzích spotřebních? Jaké mikro- a makroekonomické konsekvence z toho vyplývají? Jakou strategii a formu vstupu na zahraniční trhy může zvolit firma, která prochází procesem internacionalizace? Jak se liší formy vstupu na zahraniční trh v oblasti výroby, obchodu a služeb? Jaká jsou rizika, ale též příležitosti doprovázející jednotlivé formy vstupu? Výrazy tezauru podnikové vedení * světová ekonomika * zahraniční trh * mezinárodní trh * nadnárodní společnost * podnikavost * obchodní politika * mezinárodní obchod * trh zboží * vedení společnosti Klasifikační znaky 4021 - Management 2006 - Obchodní politika 2021 - Mezinárodní obchod 4011 - Druhy podniků ISBN 978-80-87956-51-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 86753 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1