Search results

Records found: 1  
Your query: Author Sysno = "^par_us_auth 0068829^"
  1. TitlePostoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání / Jan Michalík, Pavlína Baslerová, Michal Růžička a kolektiv
    Author Michalík, Jan, 1962- (Author)
    Another authors Baslerová, Pavlína (Author)
    Růžička, Michal (Author)
    Issue1. vydání
    PublicationOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2018
    Scope186 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméCzech, English
    Edition Monografie
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    České a anglické resumé
    AnnotationPublikace prezentuje kvantitativní výzkum, který má za cíl zjistit, analyzovat a následně popsat stávající stav v postojích, informovanosti a potřebách pedagogických pracovníků České republiky v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jednalo se především o jejich postoje, informovanost a potřeby směrem k aktuální realitě platnosti novely školského zákona týkající se vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami (inkluze).
    Výrazy tezauru pedagogická metoda * vzdělávání * politika vzdělávání * speciální vzdělávání * zdravotně postižený člověk * učitel * terénní výzkum * integrace postižených osob
    Klasifikační znaky3206 - Vzdělávání a výchova
    2826 - Sociální vztahy
    3216 - Organizace školství
    6416 - Výzkum a duševní vlastnictví
    ISBN978-80-244-5321-7
    Copy count1, currently available 1
    URL Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání (plný text)
    Document kindKolektivní monografie
    Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání

    book

    Call numberLocationInfo
    F 88308EXH - externí sklad Holešovice
    Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.