Search results

  1. TitleImage a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura : osobnost firmy : image a emoce z pohledu marketéra : jak image poznávat, vytvářet a měnit : příklady z firemní praxe : corporate indentity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar
    Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Another authors Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
    Binar, Jan (Author)
    Issue2., aktualizované a rozšířené vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2020
    Scope223 stran : ilustrace ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    NoteObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    AnnotationDruhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.
    Výrazy tezauru propagace * marketing * obchodní značka * obchodní název * značka * image
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    6416 - Výzkum a duševní vlastnictví
    4006 - Organizace podniku
    ISBN978-80-271-2841-9
    Copy count1, currently available 1
    Document kindMonografie
    Image a firemní identita

    book

    Call numberLocationInfo
    F 88850PSS - Poslanecká sněmovna
    Image a firemní identita
  2. TitlePsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Issue4., rozš. a aktualiz. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2012
    Scope324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    Edition Expert
    NoteAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AudienceKniha určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy
    AnnotationKniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * marketingová koncepce * psychologie
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-4005-8
    Copy count1, currently available 1
    URLPsychologie reklamy (náhled do publikace / Google Books)
    Psychologie reklamy (obsah)
    Document kindMonografie
    Psychologie reklamy

    book

    Call numberLocationInfo
    F 81627EXH - externí sklad Měšice
    Psychologie reklamy
  3. TitleChování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Issue1. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2011
    Scope356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    Edition Expert
    NoteAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    AnnotationPublikace pojednává o tom, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Pojednává o typech spotřebitelů a jejich chování a podává informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování.
    Výrazy tezauru spotřebitel * chování spotřebitele * prodej * psychologie * marketing
    Klasifikační znaky2006 - Obchodní politika
    3611.3 - Politologie a sociologie
    ISBN978-80-247-3528-3
    Copy count1, currently available 1
    URL Chování zákazníka (obsah)
    Document kindMonografie
    Chování zákazníka

    book

    Call numberLocationInfo
    F 80746EXH - externí sklad Měšice
    Chování zákazníka
  4. TitleReklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Another authors Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
    Issue3., aktualiz. a dopl. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2010
    Scope208 s. : il. ; 24 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    Edition Marketing
    NoteAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    AudiencePub. je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
    Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-3492-7
    Copy count1, currently available 1
    URL Reklama (obsah)
    Reklama (náhled do publikace / Google Books)
    Document kindPříručky
    Reklama

    book

    Call numberLocationInfo
    F 80093EXH - externí sklad Měšice
    Reklama