Search results

  1. TitleMezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková
    Author Machková, Hana (Author)
    Issue4. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2015
    Scope194 s. : il. ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméCzech, English
    Edition Expert
    NoteČeské a anglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnnotationPublikace shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. 4. vydání je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce.
    Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-247-5366-9
    Copy count1, currently available 1
    URL Mezinárodní marketing (obsah)
    Mezinárodní marketing (náhled do publikace / Google Books)
    Document kindMonografie
    Mezinárodní marketing

    book

    Call numberLocationInfo
    F 84786externí sklad Měšice
    Mezinárodní marketing
  2. TitleMezinárodní obchodní operace / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv
    Author Machková, Hana (Author)
    Another authors Černohlávková, Eva (Author)
    Sato, Alexej, 1952- (Author)
    Issue6., aktualiz. a dopl. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2014
    Scope256 s. ; 24 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    NoteAnglické resumé. Pod názvy: vstup na zahraniční trhy, dodací a platební podmínky, financování, celní řízení, logistika, pojištění rizik, elektronické obchodování
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnnotationTěžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání.
    Výrazy tezauru mezinárodní obchod * mezinárodní trh * obchodní operace
    Klasifikační znaky2021 - Mezinárodní obchod
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-247-4874-0
    Copy count1, currently available 1
    URL Mezinárodní obchodní operace (obsah)
    Document kindKolektivní monografie
    Mezinárodní obchodní operace

    book

    Call numberLocationInfo
    F 84338externí sklad Měšice
    Mezinárodní obchodní operace
  3. TitleMezinárodní obchodní operace : vstup na zahraniční trhy, dodací a platební podmínky, financování, celní řízení, logistika, pojištění rizik, licenční smlouvy / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv
    Author Machková, Hana (Author)
    Another authors Černohlávková, Eva (Author)
    Sato, Alexej, 1952- (Author)
    Issue5. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2010
    Scope240 s. ; 24 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    NoteAnglické resumé. Na obálce: 5., aktualiz. vyd.
    Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    Výrazy tezauru mezinárodní obchod * mezinárodní trh * obchodní operace
    Klasifikační znaky2006 - Obchodní politika
    2021 - Mezinárodní obchod
    ISBN978-80-247-3237-4
    Copy count1, currently available 1
    URLMezinárodní obchodní operace (náhled do publikace / Google Books)
    Document kindUčebnice
    Mezinárodní obchodní operace

    book

    Call numberLocationInfo
    F 80077externí sklad Měšice
    Mezinárodní obchodní operace
  4. TitleMarketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.]
    Author Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Another authors Armstrong, Gary (Author)
    Machková, Hana (Translator)
    PublicationPraha : Grada, c2004
    Scope855 s. : il. ; 23 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Edition Expert
    NotePřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník. Dotisk r. 2011, v knize uvedeno: dotisk 2009, 2007, 2006
    Obsahuje bibliografické odkazy
    AnnotationKniha se po definici marketingu věnuje mj. internetovému marketingu. Postupně jsou probrány veškeré možnosti přes internet, e-business, e-commerce po e-marketing. Dále seznamujeme s tvorbou dobrého marketingu od začátku do konce. V poslední části nazvané Globální trhy, se věnuje aspektům marketingu v globálním pojetí. Posuzuje se vliv na spotřebitele, ať už jde o kulturní úpadek nebo prodejní nátlak a etiku.
    Výrazy tezauru marketing
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-0513-2
    Copy count1, currently available 1
    URLMarketing (recenze)
    Document kindUčebnice
    Marketing

    book

    Call numberLocationInfo
    F 80779externí sklad Měšice
    Marketing
  5. TitleČeské podnikatelské subjekty a vnitřní trh EU / Hana Machková a kolektiv
    Author Machková, Hana (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Author)
    IssueVyd. 1.
    PublicationPraha : Oeconomica, 2004
    Scope210 s. : il. ; 30 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Note40 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Výrazy tezauru jednotný trh * volný pohyb zboží * Česká republika * podpora podnikání * plán rozvoje * finanční instituce * malý podnik * střední podnik
    Klasifikační znaky1606 - Hospodářská politika
    2021 - Mezinárodní obchod
    ISBN80-245-0796-X
    Copy count1, currently available 1
    Document kindVýzkumné zprávy
    České podnikatelské subjekty a vnitřní trh EU

    book

    Call numberLocationInfo
    E 15205externí sklad Měšice
    České podnikatelské subjekty a vnitřní trh EU