Search results
Title Mezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková Author Machková, Hana (Author) Issue 4. vyd. Publication Praha : Grada, 2015 Scope 194 s. : il. ; 25 cm Country Czech Republic Language Czech Jazyk resumé Czech, English Edition Expert Note České a anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Annotation Publikace shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. 4. vydání je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 2006 - Obchodní politika ISBN 978-80-247-5366-9 Copy count 1, currently available 1 URL Mezinárodní marketing (obsah)
Mezinárodní marketing (náhled do publikace / Google Books)Document kind Monografie Call number Location Info F 84786 EXH - externí sklad Holešovice Title Mezinárodní obchodní operace / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv Author Machková, Hana (Author) Another authors Černohlávková, Eva (Author) Sato, Alexej, 1952- (Author) Issue 6., aktualiz. a dopl. vyd. Publication Praha : Grada, 2014 Scope 256 s. ; 24 cm Country Czech Republic Language Czech Jazyk resumé English Note Anglické resumé. Pod názvy: vstup na zahraniční trhy, dodací a platební podmínky, financování, celní řízení, logistika, pojištění rizik, elektronické obchodování Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Annotation Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání. Výrazy tezauru mezinárodní obchod * mezinárodní trh * obchodní operace Klasifikační znaky 2021 - Mezinárodní obchod 2006 - Obchodní politika ISBN 978-80-247-4874-0 Copy count 1, currently available 1 URL Mezinárodní obchodní operace (obsah) Document kind Kolektivní monografie Call number Location Info F 84338 EXH - externí sklad Holešovice Title Mezinárodní obchodní operace : vstup na zahraniční trhy, dodací a platební podmínky, financování, celní řízení, logistika, pojištění rizik, licenční smlouvy / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv Author Machková, Hana (Author) Another authors Černohlávková, Eva (Author) Sato, Alexej, 1952- (Author) Issue 5. vyd. Publication Praha : Grada, 2010 Scope 240 s. ; 24 cm Country Czech Republic Language Czech Jazyk resumé English Note Anglické resumé. Na obálce: 5., aktualiz. vyd. Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík Výrazy tezauru mezinárodní obchod * mezinárodní trh * obchodní operace Klasifikační znaky 2006 - Obchodní politika 2021 - Mezinárodní obchod ISBN 978-80-247-3237-4 Copy count 1, currently available 1 URL Mezinárodní obchodní operace (náhled do publikace / Google Books) Document kind Učebnice Call number Location Info F 80077 EXH - externí sklad Holešovice Title Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] Author Kotler, Philip, 1931- (Author) Another authors Armstrong, Gary (Author) Machková, Hana (Translator) Publication Praha : Grada, c2004 Scope 855 s. : il. ; 23 cm Country Czech Republic Language Czech Edition Expert Note Přeloženo z angličtiny. Terminologický slovník. Dotisk r. 2011, v knize uvedeno: dotisk 2009, 2007, 2006 Obsahuje bibliografické odkazy Annotation Kniha se po definici marketingu věnuje mj. internetovému marketingu. Postupně jsou probrány veškeré možnosti přes internet, e-business, e-commerce po e-marketing. Dále seznamujeme s tvorbou dobrého marketingu od začátku do konce. V poslední části nazvané Globální trhy, se věnuje aspektům marketingu v globálním pojetí. Posuzuje se vliv na spotřebitele, ať už jde o kulturní úpadek nebo prodejní nátlak a etiku. Výrazy tezauru marketing Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-247-0513-2 Copy count 1, currently available 1 URL Marketing (recenze) Document kind Učebnice Call number Location Info F 80779 EXH - externí sklad Holešovice Title České podnikatelské subjekty a vnitřní trh EU / Hana Machková a kolektiv Author Machková, Hana (Author) Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Author) Issue Vyd. 1. Publication Praha : Oeconomica, 2004 Scope 210 s. : il. ; 30 cm Country Czech Republic Language Czech Note 40 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Výrazy tezauru jednotný trh * volný pohyb zboží * Česká republika * podpora podnikání * plán rozvoje * finanční instituce * malý podnik * střední podnik Klasifikační znaky 1606 - Hospodářská politika 2021 - Mezinárodní obchod ISBN 80-245-0796-X Copy count 1, currently available 1 Document kind Výzkumné zprávy Call number Location Info E 15205 EXH - externí sklad Holešovice