Number of the records: 1  

Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam

  1. Cakl, Ondřej Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam / autoři: Ondřej Cakl, David Kotora. -- Praha : Transparency International Česká republika 2020. -- Staženo z internetu. -- Scope and content: Spuštění facebookové Knihovny reklam přineslo poprvé možnost o nákladnosti a finančním managementu kampaní říci něco relevantního, ale i tato relevance má své meze a mezery, které není radno přecházet mlčením. Knihovna reklam totiž neobsahuje veškeré politické reklamy, FB stránky politických stran a hnutí ji navíc mohou obcházet a aktuální platební metody jim dokonce umožňují zamezit skutečnou kontrolu dohledovým institucím. Tato analýza zkoumá, jak funguje politická reklama na největší sociální síti. Kotora, David sociální síť * Internet * volební účast * volební kampaň * politická strana * 1. polovina 21. století

Number of the records: 1