Number of the records: 1  

Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam

  1. SYS0180916
    LBL
      
    -----nam--2200000-i-450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20200818102342.9
    007
      
    tu
    008
      
    130701s2019----xr-a---f------000-0-cze--
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2 $e rda
    084
      
    $a 3226
    084
      
    $a 0416
    084
      
    $a 0411
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0067825 $a Cakl, Ondřej $4 aut
    245
    10
    $a Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam / $c autoři: Ondřej Cakl, David Kotora
    264
    -1
    $a Praha : $b Transparency International Česká republika $c 2020
    300
      
    $a 9 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    500
      
    $a Staženo z internetu
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    2-
    $a Spuštění facebookové Knihovny reklam přineslo poprvé možnost o nákladnosti a finančním managementu kampaní říci něco relevantního, ale i tato relevance má své meze a mezery, které není radno přecházet mlčením. Knihovna reklam totiž neobsahuje veškeré politické reklamy, FB stránky politických stran a hnutí ji navíc mohou obcházet a aktuální platební metody jim dokonce umožňují zamezit skutečnou kontrolu dohledovým institucím. Tato analýza zkoumá, jak funguje politická reklama na největší sociální síti.
    650
    07
    $7 par_us_entry*0022150 $a sociální síť
    650
    07
    $7 par_us_entry*0020817 $a Internet
    650
    07
    $7 par_us_entry*0013230 $a volební účast
    650
    07
    $7 par_us_entry*0013220 $a volební kampaň
    650
    07
    $7 par_us_entry*0007877 $a politická strana
    650
    07
    $7 par_us_entry*0012860 $a 1. polovina 21. století
    700
    1-
    $7 par_us_auth*0070304 $a Kotora, David $4 aut
    856
    40
    $a Proč zatím není Facebook plně transparentní (plný text) $u https://www.transparency.cz/publikace-a-analyzy/proc-zatim-neni-facebook-plne-transparentni-analyza-funkcnosti-facebook-knihovny-reklam/

Number of the records: 1