Number of the records: 1  

Strategie vstupu firem na zahraniční trhy

  1. TitleStrategie vstupu firem na zahraniční trhy / Jaroslav Halík, Helena Fialová
    Author Halík, Jaroslav, 1961- (Author)
    Another authors Fialová, Helena, 1939- (Author)
    IssuePrvní vydání
    PublicationPraha : Metropolitan University Prague Press, 2016
    Scope204 stran : ilustrace ; 21 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    Note150 výtisků
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Anglické resumé
    AnnotationAutoři si kladou tyto ústřední výzkumné otázky: Proč je proces internacionalizace firem nezbytný pro jejich fungování v globální ekonomice? Jak fungují mezinárodní dodavatelsko-odběratelské vztahy a jaký mají význam pro řízení firem? Jakou roli v současném mezinárodním obchodu hraje vývoj konjunktury a ekonomických cyklů, uplatnění fiskálních a monetárních nástrojů a zahraničněobchodní politika? Jaké jsou zákonitosti a ovlivňující faktory vývoje, výroby a prodeje zboží na průmyslových trzích a na trzích spotřebních? Jaké mikro- a makroekonomické konsekvence z toho vyplývají? Jakou strategii a formu vstupu na zahraniční trhy může zvolit firma, která prochází procesem internacionalizace? Jak se liší formy vstupu na zahraniční trh v oblasti výroby, obchodu a služeb? Jaká jsou rizika, ale též příležitosti doprovázející jednotlivé formy vstupu?
    Výrazy tezauru podnikové vedení * světová ekonomika * zahraniční trh * mezinárodní trh * nadnárodní společnost * podnikavost * obchodní politika * mezinárodní obchod * trh zboží * vedení společnosti
    Klasifikační znaky4021 - Management
    2006 - Obchodní politika
    2021 - Mezinárodní obchod
    4011 - Druhy podniků
    ISBN978-80-87956-51-9
    Copy count1, currently available 1
    Document kindKolektivní monografie
    Call numberLocationInfo
    F 86753PSS - Poslanecká sněmovna
    Strategie vstupu firem na zahraniční trhy