Number of the records: 1  

Sociální marketing

  1. TitleSociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
    Author Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Another authors Harantová, Lenka, 1984- (Author)
    Issue1. vydání
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016
    Scope254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    NoteAnglické resumé. 1000 výtisků
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    AnnotationKniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata.
    Výrazy tezauru marketing * propagace * propagační účinek * společenská role * Česká republika * monografie
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2826 - Sociální vztahy
    ISBN978-80-87500-80-4
    Copy count1, currently available 1
    Document kindKolektivní monografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 86169EXH - externí sklad Holešovice
    Sociální marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.