Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
SYS 166590 LBL 00000nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20161124100739.6 007 tu 008 151112s2015||||xr-ac--e-d----000-0-cze|| 020 $a 978-80-246-3075-5 $q brožováno 040 $a ABA011 $b cze $9 2 $e RDA 041 $a cze 044 $a xr $c CZ 084 $a 2031 084 $a 3226 084 $a 3231 245 00
$a Marketingová komunikace a public relations : $b výklad pojmů a teorie oboru / $c Jan Halada (ed.) 246 13
$a Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, $c 2015 300 $a 118 stran : $b ilustrace, portréty ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Název v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 2-
$a Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru marketingová komunikace. 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 14
$7 par_us_entry*0009018 $a vztahy s veřejností 650 14
$7 par_us_entry*0011877 $a terminologie 650 14
$7 par_us_entry*0010468 $a slovník 650 14
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 14
$7 par_us_entry*0005350 $a masová komunikace 700 1-
$7 par_us_auth*0000220 $a Halada, Jan, $d 1942- $4 edt 856 $a Marketingová komunikace a public relations (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024630755
Number of the records: 1