Number of the records: 1  

Politika a politický marketing

  1. TitlePolitika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.]
    Author Štědroň, Bohumír, 1948- (Author)
    IssueVyd. 1.
    PublicationV Praze : C. H. Beck, 2013
    Scopexvi, 255 s. : il., mapy ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    Edition Beckova edice ekonomie
    NoteAnglické resumé. Další autoři: Marcela Cupalová, Jakub Landovský, Martin Potůček, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Šanda
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnnotationPublikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi).
    Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * propagační účinek * politik
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0411 - Politická strana
    0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti
    ISBN978-80-7400-448-3
    Copy count4, currently available 4
    Document kindKolektivní monografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    Politika a politický marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.