Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. Vysekalová, Jitka, 1941- Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv. -- 4., rozš. a aktualiz. vyd. -- Praha : Grada, 2012. -- (Expert). -- Anglické resumé. -- Scope and content: Kniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. -- ISBN : 978-80-247-4005-8 váz. *2Expert0 inzerování zboží * propagace * marketingová koncepce * psychologie

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.