Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. TitlePsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Issue4., rozš. a aktualiz. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2012
    Scope324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    Edition Expert
    NoteAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AudienceKniha určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy
    AnnotationKniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * marketingová koncepce * psychologie
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-4005-8
    Copy count1, currently available 1
    URLPsychologie reklamy (náhled do publikace / Google Books)
    Psychologie reklamy (obsah)
    Document kindMonografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 81627EXH - externí sklad Holešovice
    Psychologie reklamy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.