Number of the records: 1
Psychologie reklamy
Title Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author) Issue 4., rozš. a aktualiz. vyd. Publication Praha : Grada, 2012 Scope 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm Country Czech Republic Language Czech Jazyk resumé English Edition Expert Note Anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Audience Kniha určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy Annotation Kniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * marketingová koncepce * psychologie Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-247-4005-8 Copy count 1, currently available 1 URL Psychologie reklamy (náhled do publikace / Google Books)
Psychologie reklamy (obsah)Document kind Monografie Call number Location Info F 81627 EXH - externí sklad Holešovice
Number of the records: 1