Number of the records: 1  

Zprávy o Nich nebo o Nás?

  1. SYS0190502
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3i-4500
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20231108095923.7
    007
      
    ta
    008
      
    231009s2022----xr-ac--e------001-0-cze--
    020
      
    $a 978-80-244-6249-3 $q (brožováno)
    040
      
    $a ABA011 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    084
      
    $a 2821
    084
      
    $a 3226
    084
      
    $a 6416
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0063488 $a Sedláková , Renáta, $d 1976- $4 aut
    245
    10
    $a Zprávy o Nich nebo o Nás? : $b zpravodajský diskurz České televize o Romech / $c Renáta Sedláková
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2022
    300
      
    $a 274 stran : $b ilustrace (převážně barevné), portréty ; $c 25 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    2-
    $a Kniha přináší poznatky získané obsahovou, diskurzivní a sémiotickou analýzou hlavní zpravodajské relace Události vysílané mezi lety 2000 a 2020. Autorka na příkladech ilustruje, že mainstreamové televizní zpravodajství je etnocentrické a informuje hlavně o jednání příslušníků majority, a to i ve zprávách, které verbálně nebo vizuálně odkazují k romské menšině.
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $7 par_us_entry*0009697 $a Rom
    650
    07
    $7 par_us_entry*0001354 $a etnická skupina
    650
    07
    $7 par_us_entry*0011847 $a televize
    650
    07
    $7 par_us_entry*0020968 $a výsledky výzkumu
    650
    07
    $7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika
    650
    07
    $7 par_us_entry*0003140 $a 1. desetiletí 21. století
    650
    07
    $7 par_us_entry*0021980 $a 2. desetiletí 21. století
    650
    07
    $7 par_us_entry*0022826 $a 3. desetiletí 21. století

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.