Number of the records: 1
Retail marketing
SYS 0180167 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20231128105655.3 007 ta 008 170117s20202020xr-a---f-f----001-0-cze-- 020 $a 978-80-907529-1-7 $q (brožováno) 040 $a ABA011 $b cze $e rda 084 $a 2036 084 $a 2031 100 1-
$7 par_us_auth*0046681 $a Postler, Milan, $d 1960- $4 aut 245 00
$a Retail marketing / $c Milan Postler, Vladimír Bárta 250 $a Přepracované vydání 264 -1
$a Praha : $b Press21, $c [2020] 264 -4
$c ©2020 300 $a 150 stran : $b ilustrace ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 2-
$a Publikace se zabývá prostředím retailingových řetězců a jejich kamenných prodejen, tudíž tradičním obchodem. Velká pozornost je přitom věnována spotřebitelům s tím, že chování spotřebitele je formováno jeho osobností a jeho celostním charakterem. Retail a jeho velkoprodejny přinesly do ekonomiky novou kvalitu obchodní aktivity, v níž dominuje pozitivní přínos pro všechny segmenty, které se na ní podílejí. Na závěr se autoři věnují koncepčním úvahám, v nichž se nezbytně propojuje přístup retail managementu a retail marketingu. 650 07
$7 par_us_entry*0005194 $a maloobchod 650 07
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 07
$7 par_us_entry*0020818 $a elektronický obchod 700 1-
$7 par_us_auth*0063756 $a Bárta, Vladimír $4 aut
Number of the records: 1