Number of the records: 1  

Spotřebitelé a marketing

  1. Koudelka, Jan Spotřebitelé a marketing / Jan Koudelka. -- Vydání první. -- V Praze : C.H. Beck, 2018. -- (Beckova edice ekonomie). -- Scope and content: Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. Objasněny jsou základní modely sledování spotřebního chování, vysvětleny jsou faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Přiblížena je i problematika segmentace spotřebitelů a průběh kupního rozhodování spotřebitele. -- ISBN : 978-80-7400-693-7 (brožováno). *2Beckova edice ekonomie0 spotřebitel * chování spotřebitele * marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.