Number of the records: 1  

Spotřebitelé a marketing

  1. TitleSpotřebitelé a marketing / Jan Koudelka
    Author Koudelka, Jan (Author)
    IssueVydání první
    PublicationV Praze : C.H. Beck, 2018
    Scopexix, 354 stran : ilustrace ; 24 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    Edition Beckova edice ekonomie
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Anglické resumé
    AnnotationPublikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. Objasněny jsou základní modely sledování spotřebního chování, vysvětleny jsou faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Přiblížena je i problematika segmentace spotřebitelů a průběh kupního rozhodování spotřebitele.
    Výrazy tezauru spotřebitel * chování spotřebitele * marketing
    Klasifikační znaky2026 - Spotřeba
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7400-693-7
    Copy count1, currently available 1
    Document kindMonografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 87768EXH - externí sklad Holešovice
    Spotřebitelé a marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.