Number of the records: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. TitleMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Another authors Halada, Jan, 1942- (Editor)
    IssuePrvní vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Scope118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Additional Variant TitlesMarketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru
    NoteNázev v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnnotationSlovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru marketingová komunikace.
    Výrazy tezauru marketing * vztahy s veřejností * terminologie * slovník * Česká republika * masová komunikace
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    3226 - Komunikace
    3231 - Informace a zpracování informací
    ISBN978-80-246-3075-5
    Copy count1, currently available 1
    URLMarketingová komunikace a public relations (obsah)
    Document kindSlovníky jazykové výkladové
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 85410EXH - externí sklad Holešovice
    Marketingová komunikace a public relations

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.