Number of the records: 1
Reklamní právo
SYS 0174776 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20180607112601.5 007 ta 008 180420s2018----xr-a---f------001-0-cze-- 020 $a 978-80-7400-686-9 $q (brožováno) $z 978-978-7400-686-9 040 $a ABA011 $b cze $e rda 084 $a 2031 100 1-
$7 par_us_auth*0058647 $a Rigel, Filip, $d 1981- $4 aut 245 10
$a Reklamní právo / $c Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Praze : $b C.H. Beck, $c 2018 300 $a xvii, 181 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Právní praxe 500 $a Chybné ISBN uvedeno na rubu titulního listu 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Komplexní pohled na reklamní právo. Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. 650 07
$7 par_us_entry*0014274 $a inzerování zboží 650 07
$7 par_us_entry*0008668 $a propagace 650 07
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 07
$7 par_us_entry*0014030 $a členský stát EU 700 1-
$7 par_us_auth*0061247 $a Moravec, Ondřej, $d 1982- $4 aut 700 1-
$7 par_us_auth*0050940 $a Ondrejová, Dana, $d 1980- $4 aut 830 -0
$7 par_us_auth*0059844 $a Právní praxe
Number of the records: 1