Number of the records: 1  

Přístup pracovníků vybraného zařízení sociálních služeb ke klientům v kontextu implementace Standardů kvality

  1. TitlePřístup pracovníků vybraného zařízení sociálních služeb ke klientům v kontextu implementace Standardů kvality / Libor Musil, Kateřina Kubalčíková, Jana Havlíková
    Author Musil, Libor, 1959- (Author)
    Another authors Kubalčíková, Kateřina, 1972- (Author)
    Havlíková, Jana, 1978- (Author)
    Issue1. vyd.
    PublicationPraha : VÚPSV, 2009
    Scope66, 7 s. : il. ; 30 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    NoteAnglické resumé. 220 výt.
    Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    AnnotationReforma sociálních služeb v ČR, zvláště přijetí zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a v jeho rámci specifického nástroje dosahování kvality - Standardů kvality sociálních služeb, vnesla do poskytování těchto služeb nové principy. V této studii se autoři zaměřují na ty změny, které požadavek naplňování nových principů vyvolal v kultuře poskytování sociálních služeb. Předložené závěry jsou založeny na empirickém šetření "Využití Standardů kvality v politice vybraného nestátního neziskového subjektu a jeho vliv na přístup pracovníků sociálních služeb ke klientům". Cílem kvalitativní případové studie realizované v letech 2007 až 2008 bylo mj. popsat a pochopit působení Standardů kvality na kulturu poskytování sociálních služeb ve vybrané poskytovatelské organizaci.
    Výrazy tezauru sociální služby * sociální pracovník * sociální péče
    Klasifikační znaky2836 - Sociální ochrana
    2826 - Sociální vztahy
    ISBN978-80-7416-036-3
    Copy count1, currently available 1
    URL Přístup pracovníků vybraného zařízení sociálních služeb ke klientům ... (plný text)
    Document kindStudie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    E 15909EXH - externí sklad Holešovice
    Přístup pracovníků vybraného zařízení sociálních služeb ke klientům v kontextu implementace Standardů kvality

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.