Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
Title Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Another authors Halada, Jan, 1942- (Editor) Issue Druhé vydání Publication Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2023 Scope 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm Country Czech Republic Language Czech Portion of title Název v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Annotation Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Výrazy tezauru marketing * vztahy s veřejností * masová komunikace * terminologie * slovník * Česká republika Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 3226 - Komunikace 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 978-80-246-5578-9 Copy count 1, currently available 1 Document kind Slovníky jazykové výkladové Call number Location Info F 91561 PSS - Poslanecká sněmovna
Number of the records: 1