Number of the records: 1  

Management a marketing

  1. TitleManagement a marketing / Vítězslav Hálek
    Author Hálek, Vítězslav, 1965- (Author)
    IssuePrvní vydání
    PublicationHradec Králové : Vítězslav Hálek, 2017
    Scope283 stran : ilustrace ; 23 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    NoteObsahuje bibliografii
    AnnotationPublikace nabízí ucelený pohled na oblast managementu a marketingu z hlediska teoretických i praktických souvislostí. Soutřeďuje se na management, kdy vedle základních přístupů a pojmů jsou rozebrány jednotlivé manažerské funkce – plánování, organizování, vedení lidí a motivace, kontrolování a rozhodování. Druhá část propojuje celkovou problematiku marketingu, zejména jeho základní procesy a nástroje. Text je doplněn řadou příkladů.
    Výrazy tezauru znalostní management * marketingová koncepce * Česká republika * učebnice
    Klasifikační znaky4021 - Management
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-270-2439-1
    Copy count1, currently available 1
    URLManagement a marketing (obsah)
    Document kindUčebnice
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 87113EXH - externí sklad Holešovice
    Management a marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.