Number of the records: 1
Psychologie reklamy
SYS 149410 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20120510085533.4 007 tu 008 120418s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-a---e------001-0-cze|| 020 $a 978-80-247-4005-8 $q váz. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 $a cze $b eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 2031 100 1-
$7 par_us_auth*0057060 $a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $4 aut 245 10
$a Psychologie reklamy / $c Jitka Vysekalová a kolektiv 250 $a 4., rozš. a aktualiz. vyd. 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2012 300 $a 324 s. : $b il. (převážně barev.) ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 500 $a Anglické resumé 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Kniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. 521 $a Kniha určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy 650 14
$7 par_us_entry*0014274 $a inzerování zboží 650 14
$7 par_us_entry*0008668 $a propagace 650 14
$7 par_us_entry*0005309 $a marketingová koncepce 650 14
$7 par_us_entry*0008990 $a psychologie 830 -0
$a Expert $7 par_us_auth*0046081 856 $a Psychologie reklamy (náhled do publikace / Google Books) $u http://books.google.cz/books?id=dur0beORUX8C&printsec=frontcover&hl=cs#v=onepage&q&f=false 856 $a Psychologie reklamy (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024740058
Number of the records: 1