Number of the records: 1
Sociální marketing
SYS 170162 LBL 00000nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20161108140353.7 007 tu 008 161018s2016||||xr-ac--e------001-0-cze|| 020 $a 978-80-87500-80-4 $q brožováno 040 $a ABA011 $b cze $9 2 $e RDA 041 $a cze $b eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 2031 084 $a 2826 100 1-
$7 par_us_auth*0065506 $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $4 aut 245 10
$a Sociální marketing / $c Radim Bačuvčík, Lenka Harantová 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2016 300 $a 254 stran : $b ilustrace, portréty ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Anglické resumé 500 $a 1000 výtisků 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 2-
$a Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 14
$7 par_us_entry*0008668 $a propagace 650 14
$7 par_us_entry*0008669 $a propagační účinek 650 14
$7 par_us_entry*0010844 $a společenská role 650 14
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 14
$7 par_us_entry*0005942 $a monografie 700 1-
$7 par_us_auth*0065507 $a Harantová, Lenka, $d 1984- $4 aut
Number of the records: 1