Number of the records: 1
Mezinárodní marketing
Title Mezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková Author Machková, Hana (Author) Issue 4. vyd. Publication Praha : Grada, 2015 Scope 194 s. : il. ; 25 cm Country Czech Republic Language Czech Jazyk resumé Czech, English Edition Expert Note České a anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Annotation Publikace shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. 4. vydání je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 2006 - Obchodní politika ISBN 978-80-247-5366-9 Copy count 1, currently available 1 URL Mezinárodní marketing (obsah)
Mezinárodní marketing (náhled do publikace / Google Books)Document kind Monografie Call number Location Info F 84786 EXH - externí sklad Holešovice
Number of the records: 1