Number of the records: 1
Politický marketing
SYS 083822 LBL 01631nam--2200457---450- 003 CZ-PrPKS 005 20060406093215.7 007 tu 008 060327s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-a---e------000-0-cze|| 020 $a 80-7363-011-2 $q brož. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 1-
$a cze $h pol 044 $a xr $c CZ 084 $a 0411 084 $a 0416 100 1-
$7 par_us_auth*0047788 $a Jabłoński, Andrzej $4 aut 245 10
$a Politický marketing : $b úvod do teorie a praxe / $c Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] 250 $a Vyd. 1. 264 -1
$a Brno : $b Barrister & Principal, $c 2006 300 $a 203 s. : $b il. ; $c 23 cm 490 0-
$a Studium 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 650 14
$7 par_us_entry*0007901 $a politik 650 14
$7 par_us_entry*0007877 $a politická strana 650 14
$7 par_us_entry*0013220 $a volební kampaň 650 14
$7 par_us_entry*0013227 $a volební předpoklad 650 14
$7 par_us_entry*0005309 $a marketingová koncepce 650 14
$7 par_us_entry*0008669 $a propagační účinek 650 14
$7 par_us_entry*0006279 $a názorové hnutí 700 1-
$7 par_us_auth*0010951 $a Kopeček, Lubomír, $d 1975- $4 trl 765 18
$t Marketing polityczny w teorii i praktyce 830 -0
$a Studium
Number of the records: 1