Number of the records: 1
Spotřebitelé a marketing
Title Spotřebitelé a marketing / Jan Koudelka Author Koudelka, Jan (Author) Issue Vydání první Publication V Praze : C.H. Beck, 2018 Scope xix, 354 stran : ilustrace ; 24 cm Country Czech Republic Language Czech Jazyk resumé English Edition Beckova edice ekonomie Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Anglické resumé Annotation Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. Objasněny jsou základní modely sledování spotřebního chování, vysvětleny jsou faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Přiblížena je i problematika segmentace spotřebitelů a průběh kupního rozhodování spotřebitele. Výrazy tezauru spotřebitel * chování spotřebitele * marketing Klasifikační znaky 2026 - Spotřeba 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7400-693-7 Copy count 1, currently available 1 Document kind Monografie Call number Location Info F 87768 EXH - externí sklad Holešovice
Number of the records: 1