Number of the records: 1  

Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize

  1. TitleDistanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize / Jan Vlna
    Author Vlna, Jan (Author)
    Another responsib. Parlamentní institut (Other)
    Česko. Parlament. Poslanecká sněmovna (Other)
    PublicationPraha : Kancelář Poslanecké sněmovny, 2021
    Scope14 stran : ilustrace ; 30 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméCzech, English
    Edition Srovnávací studie ; č. 5.399
    NoteNázev z obálky. Na obálce: leden 2021. Na obálce nad názvem: Parlament České republiky, Poslanecká sněmovna, Parlamentní institut
    Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    České a anglické resumé
    AnnotationStudie se věnuje tématu distančního online vzdělávání a digitálních kompetencí, které se s ohledem na přerušení prezenční výuky na školách v době koronavirové krize stalo celosvětově velmi aktuálním. První teoretická část se věnuje formám a výzvám spojeným s online distanční výukou a předkládá možné nástroje podpory této formy vzdělávání. Dále definuje digitální kompetence a její ukotvení v kontextu evropské politiky a praxe na školách. Druhá část studie přináší zhodnocení zkušeností s distanční online výukou v době uzavření škol na jaře 2020 z důvodu koronavirové krize, a to ve vybraných zemích: Česká republika, Finsko, Rakousko a Velká Británie.
    Výrazy tezauru epidemie * covid * distanční vzdělávání * pedagogická metoda * vzdělávací program * politika vzdělávání * Česká republika * Finsko * Rakousko * Spojené království
    Klasifikační znaky3206 - Vzdělávání a výchova
    3216 - Organizace školství
    Copy count1, currently available 1
    URLDistanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize (plný text)
    Document kindStudie
    book

    book

    Call numberLocationInfo
    E 17431PSS - Poslanecká sněmovna

Number of the records: 1