Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing

  1. TitleMezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková
    Author Machková, Hana (Author)
    Issue4. vyd.
    PublicationPraha : Grada, 2015
    Scope194 s. : il. ; 25 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméCzech, English
    Edition Expert
    NoteČeské a anglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnnotationPublikace shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. 4. vydání je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce.
    Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-247-5366-9
    Copy count1, currently available 1
    URL Mezinárodní marketing (obsah)
    Mezinárodní marketing (náhled do publikace / Google Books)
    Document kindMonografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 84786EXH - externí sklad Holešovice
    Mezinárodní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.