Number of the records: 1  

Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

  1. TitleVeřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka
    Author Vavrečka, Jan, 1973- (Author)
    IssueVyd. 1.
    PublicationV Praze : Troas, 2011
    Scope114 s. : il. ; 21 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Jazyk resuméEnglish
    NoteAnglické resumé. 350 výt.
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnnotationEtická samoregulace v reklamní a obchodní praxi může být realizována přínosným způsobem, ale také neetickým a nelegálním. O této druhé možnosti a nežádoucích důsledcích a rizicích samoregulace se v EU nehovoří, protože její rozvoj je na území EU momentálně silně podporován. Ukazuje se, že ochrana veřejného zájmu prováděná orgány veřejné správy členských států EU je v oblasti regulace reklamy a marketingu zoufale nedostatečná.
    Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží * ochrana spotřebitele * etika * podnikatelská etika * kodex chování * nekalá reklama * právo Evropské unie
    Klasifikační znaky1011 - Právní předpisy Evropské unie
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-904595-2-6
    Copy count1, currently available 1
    Document kindStudie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 81336externí sklad Měšice
    Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

Number of the records: 1