Number of the records: 1  

Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

  1. TitleProduct placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista
    Author Kalista, Martin (Author)
    Another responsib. Brno International Business School
    IssueVyd. 1.
    PublicationOstrava : Key Publishing, 2011
    Scope69 s. : il. ; 24 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Edition Monografie
    NoteAnglické resumé. Nad názvem koeditor: Brno International Business School
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnnotationPublikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V České republice však byl legalizován v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání provedené zákonem č. 132/2010 Sb., zahrnujícím umístění produktu. V publikaci jsou rozebrány základní aspekty product placementu jak z hlediska jeho zákonného rámce, tak i z hlediska dopadu na veřejnost představovanou uživateli audiovizuálního vysílání včetně internetového vysílání.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * rozhlasové vysílání * televize * informační legislativa
    Klasifikační znaky3231 - Informace a zpracování informací
    4031 - Hospodářská soutěž
    ISBN978-80-7418-111-5
    978-80-87255-53-7
    Copy count1, currently available 1
    URL Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech (obsah)
    Document kindMonografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 81695externí sklad Měšice

Number of the records: 1