Number of the records: 1  

National testing of pupils in Europe: objectives, organisation and use of results

  1. TitleNational testing of pupils in Europe: objectives, organisation and use of results
    Another responsib. Education Information Network in the European Community
    Education, Audiovisual & Culture Executive Agency
    PublicationBrussels : Eurydice, Audiovisual and Culture Executive Agency, c2009
    Scope108 s. : il., mapky ; 27 cm
    CountryBelgium
    LanguageEnglish
    NoteNad názvem: EURYDICE, EACEA-Education, Audiovisual & Culture Executive Agency
    Obsahuje bibliografické odkazy
    AnnotationCelostátní testování žáků v Evropě: Cíle, organizace a využití výsledků. Cílem této studie je poskytnout komplexní přehled o vývoji, cílech a organizaci celostátních testů v evropských zemích (členské státy EU, Island, Lichtenštejnsko a Norsko) a přispět k pochopení toho, jak se výsledky testů využívají pro kariéru jednotlivých žáků, na úrovni škol i na úrovni celostátní. Referenčním rokem je školní rok 2008/09, informace se vztahují k úrovním ISCED 1 a 2. Studie obsahuje tři hlavní části (Pupil Assessment in Europe – The Context and Emergence of National Testing; Aims and Organisation of National Testing; Uses and Impact of National Test Results), dále shrnutí hlavních poznatků a přílohu s přehledem situace v jednotlivých zemích v tabulkové formě. Publikace je též vystavena na internetových stránkách EURYDICE v anglické a francouzské verzi.
    Výrazy tezauru Eurydice * Evropa * kvalita výuky * žák * srovnávací studie
    Klasifikační znaky3206 - Vzdělávání a výchova
    ISBN978-92-9201-036-2
    Copy count1, currently available 1
    URL National testing of pupils in Europe: objectives, organisation and use of results (plný text)
    Document kindStudie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    E 15971EXH - externí sklad Holešovice
    National testing of pupils in Europe: objectives, organisation and use of results

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.