Number of the records: 1  

Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam

  1. TitleProč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam / autoři: Ondřej Cakl, David Kotora
    Author Cakl, Ondřej (Author)
    Another authors Kotora, David (Author)
    PublicationPraha : Transparency International Česká republika 2020
    Scope9 stran : ilustrace ; 30 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    NoteStaženo z internetu
    Obsahuje bibliografické odkazy
    AnnotationSpuštění facebookové Knihovny reklam přineslo poprvé možnost o nákladnosti a finančním managementu kampaní říci něco relevantního, ale i tato relevance má své meze a mezery, které není radno přecházet mlčením. Knihovna reklam totiž neobsahuje veškeré politické reklamy, FB stránky politických stran a hnutí ji navíc mohou obcházet a aktuální platební metody jim dokonce umožňují zamezit skutečnou kontrolu dohledovým institucím. Tato analýza zkoumá, jak funguje politická reklama na největší sociální síti.
    Výrazy tezauru sociální síť * Internet * volební účast * volební kampaň * politická strana * 1. polovina 21. století
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0416 - Volební proces a hlasování
    0411 - Politická strana
    Copy count1, currently available 1
    URLProč zatím není Facebook plně transparentní (plný text)
    Document kindStudie
    book

    book

    Call numberLocationInfo
    E 17381PSS - Poslanecká sněmovna

Number of the records: 1