Number of the records: 1  

Obchodní podmínky ve vztazích B2C

  1. TitleObchodní podmínky ve vztazích B2C / Markéta Selucká, Svatava Veverková a kolektiv
    Author Selucká, Markéta, 1971- (Author)
    Another authors Veverková, Svatava (Author)
    IssueVydání první
    PublicationPraha : Leges, 2018
    Scope184 stran ; 21 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Edition Teoretik
    NotePřehled souvisejících právních předpisů
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnnotationTato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ).
    Výrazy tezauru ochrana spotřebitele * obchodní smlouva * Česká republika
    Klasifikační znaky2026 - Spotřeba
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-7502-293-6
    Copy count1, currently available 1
    Document kindKolektivní monografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 87880EXH - externí sklad Holešovice
    Obchodní podmínky ve vztazích B2C

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.