Number of the records: 1  

Reklamní právo

  1. TitleReklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová
    Author Rigel, Filip, 1981- (Author)
    Another authors Moravec, Ondřej, 1982- (Author)
    Ondrejová, Dana, 1980- (Author)
    IssueVydání první
    PublicationV Praze : C.H. Beck, 2018
    Scopexvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Edition Právní praxe
    NoteChybné ISBN uvedeno na rubu titulního listu
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnnotationKomplexní pohled na reklamní právo. Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * Česká republika * členský stát EU
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7400-686-9
    Copy count1, currently available 1
    Document kindKolektivní monografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 87391EXH - externí sklad Holešovice
    Reklamní právo

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.