Number of the records: 1
Reklamní právo
Title Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová Author Rigel, Filip, 1981- (Author) Another authors Moravec, Ondřej, 1982- (Author) Ondrejová, Dana, 1980- (Author) Issue Vydání první Publication V Praze : C.H. Beck, 2018 Scope xvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm Country Czech Republic Language Czech Edition Právní praxe Note Chybné ISBN uvedeno na rubu titulního listu Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Annotation Komplexní pohled na reklamní právo. Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * Česká republika * členský stát EU Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7400-686-9 Copy count 1, currently available 1 Document kind Kolektivní monografie Call number Location Info F 87391 EXH - externí sklad Holešovice
Number of the records: 1