Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS162356
    LBL
      
    -----nam--2200000---450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20160219144717.6
    007
      
    tu
    008
      
    141202s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-a---e------001-0-cze||
    020
      
    $a 978-80-7400-286-1 $q brož.
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2
    041
      
    $a cze
    044
      
    $a xr $c CZ
    084
      
    $a 4006
    084
      
    $a 4021
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0053956 $a Rolný, Ivo, $d 1957- $4 aut
    245
    10
    $a Budujeme důvěryhodnou firmu / $c Ivo Rolný
    250
      
    $a Vyd. 1.
    264
    -1
    $a V Praze : $b C. H. Beck, $c 2014
    300
      
    $a xiii, 165 s. : $b il. ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a C. H. Beck pro praxi
    500
      
    $a Obsah: 1. Etika a ekonomické myšlení--2. Etika výrobních faktorů--3. Nová kritéria úspěšnosti podniku--4. Etické vedení--5. Mravní východiska podnikové kultury--6. Manažer v roli vůdčího hráče
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    2-
    $a Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného tématu i praktické příklady. V teoretické části jsou objasněny historické souvislosti chápání etiky v podnikatelské sféře. V prakticky zaměřených kapitolách jsou vysvětleny postupy, které umožňují zkvalitnit podnikovou strategii transparentně etickým přístupem. Cílem je vybudovat důvěryhodnou firmu pro všechny subjekty na trhu. Ve vnějším prostředí podniku přináší kredibilita jednoznačné preference zákazníků, odběratelů, dodavatelů, investorů atd. v rámci vnitřního prostředí výrazným způsobem pozitivně ovlivňuje efektivitu managementu, komunikaci, mezilidské vztahy, loajalitu zaměstnanců a celkovou úroveň firemní kultury. Legitimní požadavek společenské odpovědnosti v podnikání se v současnosti stává obecným trendem všech ekonomických aktivit. Firmy, které jej nezachytí a nebudou etiku systematicky implementovat do své strategie, se vystavují nebezpečí, že z dlouhodobého hlediska ztratí svoji pozici na trhu.
    650
    14
    $7 par_us_entry*0021297 $a podnikatelská etika
    650
    14
    $7 par_us_entry*0005217 $a management
    650
    14
    $7 par_us_entry*0014462 $a budování podniku
    650
    14
    $7 par_us_entry*0021607 $a sociální odpovědnost podniků
    830
    -0
    $a C. H. Beck pro praxi $7 par_us_auth*0036082
    856
      
    $a Budujeme důvěryhodnou firmu (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/file/toc/115292/pdf
  2. SYS0186019
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3i-4500
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20220615092500.7
    007
      
    ta
    008
      
    220506s2021----xr-----e------000-0-cze--
    020
      
    $a 978-80-246-4960-3 $q (brožováno)
    040
      
    $a ABA011 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $h ger
    084
      
    $a 2826
    084
      
    $a 2821
    084
      
    $a 1236
    084
      
    $a 3611.3
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0074844 $a Mau, Steffen, $d 1968- $4 aut
    240
    10
    $7 par_us_auth*0074845 $a Metrische Wir. $l Česky
    245
    10
    $a Metrická společnost : $b o kvantifikaci sociálna / $c Steffen Mau ; z německého originálu Das metrische Wir ... přeložil Jan Petříček
    246
    30
    $a O kvantifikaci sociálna
    250
      
    $a První české vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, $c 2022
    300
      
    $a 194 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Studia nových médií
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    2-
    $a Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti. Ačkoli původním záměrem mohlo být budování důvěry a transparentnosti, Steffen Mau ukazuje, jak se metriky ve skutečnosti staly formou sociálního podmiňování. Tato aktuální analýza zhoubného vlivu kvantifikace zaujme studenty a vědce napříč společenskými vědami, stejně jako každého, koho zajímá kult čísel a jeho dopad na naše životy a dnešní společnost.
    650
    07
    $7 par_us_entry*0010846 $a společenská třída
    650
    07
    $7 par_us_entry*0010845 $a společenská struktura
    650
    07
    $7 par_us_entry*0011191 $a rovné zacházení
    650
    07
    $7 par_us_entry*0010609 $a sociologie
    700
    1-
    $7 par_us_auth*0064389 $a Petříček, Jan, $d 1990- $4 trl
    830
    -0
    $7 par_us_auth*0065136 $a Studia nových médií
  3. SYS0000917
    LBL
      
    ^^^^^ny--a2200289n--4500
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20180613175038.6
    008
      
    020524|j|anznnbabn-----------|-a|a------
    040
      
    $b cze
    066
      
    $a 01 $c 03
    150
      
    $a ekonomický přehled $2 CZ $9 D
    450
      
    $a economic survey $2 EN $9 D
    450
      
    $a enquête économique $2 FR $9 D
    450
      
    $a wirtschaftsstatistische Erhebung $2 DE $9 D
    450
      
    $a KONJUNKTURÁLNÍ PŘEHLED $2 CZ $9 N
    450
      
    $a PŘEHLED HOSPODÁŘSKÉ SITUACE $2 CZ $9 N
    450
      
    $a SURVEY OF THE ECONOMIC SITUATION $2 EN $9 N
    450
      
    $a ENQUêTE DE CONJONCTURE $2 FR $9 N
    450
      
    $a KONJUNKTURTEST $2 DE $9 N
    450
      
    $a KONJUNKTURUMFRAGE $2 DE $9 N
    450
      
    $a WIRTSCHAFTLICHE UNTERSUCHUNG $2 DE $9 N
    550
      
    $7 par_us_entry*0000901 $a ekonomická analýza $z CZ $w g
    550
      
    $7 par_us_entry*0008829 $a průzkum spotřeby $z CZ $w n
    550
      
    $7 par_us_entry*0010587 $a sociální průzkum $z CZ $w n
    550
      
    $7 par_us_entry*0011118 $a statistika $z CZ $w n
    680
      
    $i MT 1631 ekonomická analýza

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.