Výsledky vyhledávání

  1. NázevStrategie vstupu firem na zahraniční trhy / Jaroslav Halík, Helena Fialová
    Autor Halík, Jaroslav, 1961- (Autor)
    NakladatelPraha : Metropolitan University Prague Press, 2016
    Rozsah204 stran : ilustrace ; 21 cm
    Druh dok.AMK
    SignaturaLokaceInfo
    F 86753PSS - Poslanecká sněmovna
  2. NázevI zázrak potřebuje reklamu! : pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace / Jan Cézar
    Autor Cézar, Jan, 1963- (Autor)
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2007
    Rozsahvii, 199 s. : il. (převážně barev.) ; 24 cm
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 76540EXH - externí sklad Měšice
  3. NázevCenová politika a tržní mechanismus / Josef Mervart
    Autor Mervart, Josef, 1927- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Academia, nakladatelství Československé akademie věd, 1969
    Rozsah99 s. : il. ; 24 cm
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    E 188EXH - externí sklad Měšice