Výsledky vyhledávání

  1. NázevTeorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.
    Autor Chytilek, Roman, 1976- (Autor)
    NakladatelBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
    Rozsah341 s. : il. ; 23 cm
    URLTeorie a metody politického marketingu (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 82231EXH - externí sklad Měšicežád. (do 17.02.2020)
  2. NázevPolitický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008 / Otto Eibl
    Autor Eibl, Otto, 1981- (Autor)
    NakladatelBrno : CDK, Centrum pro studium demokracie a kultury, 2011
    Rozsah213 s. : il. ; 21 cm
    URLPolitický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008 (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81605EXH - externí sklad Měšice