Výsledky vyhledávání
Název Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam / autoři: Ondřej Cakl, David Kotora Autor Cakl, Ondřej (Autor) Další autoři Kotora, David (Autor) Nakladatel Praha : Transparency International Česká republika 2020 Rozsah 9 stran : ilustrace ; 30 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Staženo z internetu Obsahuje bibliografické odkazy Anotace Spuštění facebookové Knihovny reklam přineslo poprvé možnost o nákladnosti a finančním managementu kampaní říci něco relevantního, ale i tato relevance má své meze a mezery, které není radno přecházet mlčením. Knihovna reklam totiž neobsahuje veškeré politické reklamy, FB stránky politických stran a hnutí ji navíc mohou obcházet a aktuální platební metody jim dokonce umožňují zamezit skutečnou kontrolu dohledovým institucím. Tato analýza zkoumá, jak funguje politická reklama na největší sociální síti. Výrazy tezauru sociální síť * Internet * volební účast * volební kampaň * politická strana * 1. polovina 21. století Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 0416 - Volební proces a hlasování 0411 - Politická strana Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Proč zatím není Facebook plně transparentní (plný text) Druh dok. Studie Signatura Lokace Info E 17381 PSS - Poslanecká sněmovna