Výsledky vyhledávání
Název Management a marketing / Vítězslav Hálek Autor Hálek, Vítězslav, 1965- (Autor) Vydání První vydání Nakladatel Hradec Králové : Vítězslav Hálek, 2017 Rozsah 283 stran : ilustrace ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografii Anotace Publikace nabízí ucelený pohled na oblast managementu a marketingu z hlediska teoretických i praktických souvislostí. Soutřeďuje se na management, kdy vedle základních přístupů a pojmů jsou rozebrány jednotlivé manažerské funkce – plánování, organizování, vedení lidí a motivace, kontrolování a rozhodování. Druhá část propojuje celkovou problematiku marketingu, zejména jeho základní procesy a nástroje. Text je doplněn řadou příkladů. Výrazy tezauru znalostní management * marketingová koncepce * Česká republika * učebnice Klasifikační znaky 4021 - Management 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-270-2439-1 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Management a marketing (obsah) Druh dok. Učebnice Signatura Lokace Info F 87113 EXH - externí sklad Holešovice