Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 1  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^par_us_auth 0066745^"
  1. NázevManagement a marketing / Vítězslav Hálek
    Autor Hálek, Vítězslav, 1965- (Autor)
    VydáníPrvní vydání
    NakladatelHradec Králové : Vítězslav Hálek, 2017
    Rozsah283 stran : ilustrace ; 23 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    AnotacePublikace nabízí ucelený pohled na oblast managementu a marketingu z hlediska teoretických i praktických souvislostí. Soutřeďuje se na management, kdy vedle základních přístupů a pojmů jsou rozebrány jednotlivé manažerské funkce – plánování, organizování, vedení lidí a motivace, kontrolování a rozhodování. Druhá část propojuje celkovou problematiku marketingu, zejména jeho základní procesy a nástroje. Text je doplněn řadou příkladů.
    Výrazy tezauru znalostní management * marketingová koncepce * Česká republika * učebnice
    Klasifikační znaky4021 - Management
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-270-2439-1
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLManagement a marketing (obsah)
    Druh dok.Učebnice
    SignaturaLokaceInfo
    F 87113EXH - externí sklad Holešovice
    Management a marketing


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.