Výsledky vyhledávání
Název Češi a demokracie v digitální době / Pavel Šaradín, Tomáš Lebeda, Eva Lebedová, Jakub Lysek, Kateřina Merklová, Daniela Ostrá, Michal Soukop, Markéta Zapletalová, Kateřina Zymová Autor Šaradín, Pavel, 1969- (Autor) Další autoři Lebeda, Tomáš, 1976- (Autor) Lebedová , Eva, 1981- (Autor) Lysek, Jakub, 1989- (Autor) Merklová, Kateřina (Autor) Ostrá, Daniela (Autor) Soukup, Michal (Autor) Zapletelová, Markéta (Autor) Zymová, Kateřina (Autor) Vydání 1.vydání Nakladatel Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2021 Rozsah 143 stran : barevné ilustrace, mapy ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Politologická řada ; svazek č. 82 Poznámky Obsahuje bibliografii Anglické resumé Anotace Práce mapuje postoj české populace k demokratické formě vlády. Pozornost je rovněž věnována demokratickým inovacím, různým podobám politické participace nebo úrovni internetové gramotnosti v České republice. Výrazy tezauru demokracie * politická účast * občanská výchova * Internet * sociální síť * Česká republika * 1. desetiletí 21. století * 2. desetiletí 21. století * 3. desetiletí 21. století Klasifikační znaky 0406 - Politický rámec 0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti 3211 - Školství 3226 - Komunikace ISBN 978-80-7325-523-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 89856 PSS - Poslanecká sněmovna Název Polarizovaná politika? : vliv volebních kampaní na stranickou polarizaci v České republice / Eva Lebedová Autor Lebedová , Eva, 1981- (Autor) Vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2017 Rozsah 125 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 22 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Monografie Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Anglické resumé Anotace Co o polarizaci jako o politickém fenoménu víme? Jsme skutečně svědky obecného trendu rostoucí (ideologické) polarizace, nebo jsme spíše v zajetí dramatické agendy médií v době předvolebních kampaní? Dokáže polarizace pomocí kategorií blízkosti a vzdálenosti zjednodušovat složitou politickou realitu? Z jakých úhlů pohledu se můžeme na politickou polarizaci dívat? Existuje vztah mezi rostoucí ideologickou polarizací a rizikem vzniku politických konfliktů ve společnosti? Je vzrůstající polarizace v americkém stranickém systému spíše výjimkou, nebo lze tento jev pozorovat i v jiných zemích? Co je to stranická polarizace a jak ji můžeme analyzovat a měřit? Výrazy tezauru politická strana * volební kampaň * politologie * organizace strany * politická příslušnost * Česká republika Klasifikační znaky 0411 - Politická strana 3611.3 - Politologie a sociologie ISBN 978-80-244-5209-8 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 88306 PSS - Poslanecká sněmovna Název Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová Autor Lebedová , Eva, 1981- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2014 Rozsah 264 s. : il., portréty ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Studie sv. 102 Poznámky Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Publikace se zabývá mj. vlivem politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference. Přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. Zmiňuje např. způsoby jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií, jak zákonnou regulací usměrňovat podobu volebních kampaní či jakým způsobem politické strany využívají negativní reklamu a jiné v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. Výrazy tezauru volby * volební kampaň * politická motivace * komunikační politika * masová komunikace * marketingová koncepce * Česká republika * monografie Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 0416 - Volební proces a hlasování 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7419-158-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Voliči, strany a negativní kampaň (obsah) Druh dok. Studie Signatura Lokace Info F 84649 EXH - externí sklad Měšice