Výsledky vyhledávání

  1. NázevPolarizovaná politika? : vliv volebních kampaní na stranickou polarizaci v České republice / Eva Lebedová
    Autor Lebedová , Eva, 1981- (Autor)
    Vydání1. vydání
    NakladatelOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2017
    Rozsah125 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 22 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Monografie
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Anglické resumé
    AnotaceCo o polarizaci jako o politickém fenoménu víme? Jsme skutečně svědky obecného trendu rostoucí (ideologické) polarizace, nebo jsme spíše v zajetí dramatické agendy médií v době předvolebních kampaní? Dokáže polarizace pomocí kategorií blízkosti a vzdálenosti zjednodušovat složitou politickou realitu? Z jakých úhlů pohledu se můžeme na politickou polarizaci dívat? Existuje vztah mezi rostoucí ideologickou polarizací a rizikem vzniku politických konfliktů ve společnosti? Je vzrůstající polarizace v americkém stranickém systému spíše výjimkou, nebo lze tento jev pozorovat i v jiných zemích? Co je to stranická polarizace a jak ji můžeme analyzovat a měřit?
    Výrazy tezauru politická strana * volební kampaň * politologie * organizace strany * politická příslušnost * Česká republika
    Klasifikační znaky0411 - Politická strana
    3611.3 - Politologie a sociologie
    ISBN978-80-244-5209-8
    Počet ex.1, z toho volných 0
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 88306PSS - Poslanecká sněmovna vypůjčený (do *12.09.2019)
    Polarizovaná politika
  2. NázevVoliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová
    Autor Lebedová , Eva, 1981- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2014
    Rozsah264 s. : il., portréty ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Studie sv. 102
    PoznámkyObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotacePublikace se zabývá mj. vlivem politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference. Přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. Zmiňuje např. způsoby jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií, jak zákonnou regulací usměrňovat podobu volebních kampaní či jakým způsobem politické strany využívají negativní reklamu a jiné v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
    Výrazy tezauru volby * volební kampaň * politická motivace * komunikační politika * masová komunikace * marketingová koncepce * Česká republika * monografie
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0416 - Volební proces a hlasování
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7419-158-9
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLVoliči, strany a negativní kampaň (obsah)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 84649PSS - Poslanecká sněmovna
    Voliči, strany a negativní kampaň