Výsledky vyhledávání

  1. NázevStrategie hodnotových inovací : tvorba, rozvoj a měřitelnost inovací / Radim Vlček
    Autor Vlček, Radim, 1935- (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakladatel[Praha] : Professional Publishing, 2011
    Rozsah196 s. : il. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Určeno proKniha je určena k praktickému využití manažery jednotlivých řízení a všem ostatním odborníkům, kteří jsou zodpovědni za inovační procesy ve firmě. Je také určena jako učební pomůcka pro studenty vysokých škol ekonomického a technického zaměření.
    AnotaceKniha přináší aktuální pojetí inovačního procesu firmy a propojuje dílčí strategie managementu hodnotových inovací v ucelený komplex, podporující maximalizaci hodnoty zákazníka, generující růst hodnoty firmy. jednotlivé části knihy jsou doprovázeny ukázkami praktických aplikací.
    Výrazy tezauru nový výrobek * management
    Klasifikační znaky4021 - Management
    ISBN978-80-7431-048-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLStrategie hodnotových inovací (obsah a úvod)
    Druh dok.Učebnice
    SignaturaLokaceInfo
    F 80977EXH - externí sklad Měšice
    Strategie hodnotových inovací