Výsledky vyhledávání

  1. NázevPrávo a umělá inteligence / Bohumír Štědroň a kolektiv
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    NakladatelPlzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2020
    Rozsah201 stran : ilustrace ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Anglické resumé
    AnotacePublikace pojednává obecně o právu i umělé inteligenci a věnuje se rovněž speciálním oblastem práva i umělé inteligence. Klíčová část publikace analyzuje problematiku umělé inteligence, kvantových počítačů a jejich aplikací. Tato kapitola zahrnuje problematiku historie a budoucnost umělé inteligence včetně aplikací ve zdravotnictví, výchově, vzdělávání, Internetu věcí, samoučících se systémů, chytrých měst a sportu. Další dvě kapitoly jsou zaměřeny na systémové aspekty práva a umělé inteligence a právní aspekty provozu autonomních vozidel se zaměřením na osobu řidiče.
    Výrazy tezauru právní věda * umělá inteligence * Česká republika * Evropská unie
    Klasifikační znaky1206 - Prameny a odvětví práva
    3231 - Informace a zpracování informací
    ISBN978-80-7380-803-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 89007PSS - Poslanecká sněmovna
    Právo a umělá inteligence
  2. NázevPrognostika / Štědroň, Palíšková, Souček, Dvořák, Tilinger a kol.
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    Další autoři Palíšková, Marcela, 1961- (Autor)
    Souček, Zdeněk, 1932- (Autor)
    Dvořák, Antonín (Autor)
    Tilinger, Pavel, 1948- (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2019
    Rozsah236 stran : ilustrace ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Beckova edice ekonomie
    PoznámkyObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotacePublikace se prognostikou zabývá v nejširších souvislostech a prezentuje nové trendy v této oblasti, ke kterým patří i prognózování v politice a sportu. V úvodní kapitole je provedena deskripce kvantitativních a kvalitativních prognostických metod. Druhá kapitola přibližuje jak makroekonomické prognózy vývoje ČR, tak prognózy mezinárodních institucí, například Evropské komise, Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj, Mezinárodního měnového fondu a Organizace spojených národů. Třetí kapitola se zabývá reflexí predikcí vytvořených na přelomu tisíciletí. Následující dvě kapitoly jsou zaměřeny na problematiku podniků, a to na význam strategického řízení podniku v 21. století a klíčovou roli lidských zdrojů v digitálním věku. Technologické prognózy RFID a umělé inteligence predikuje další kapitola. Nejnovější poznatky v oblasti umělé inteligence ukazují, že bude možná přímá komunikace s celou biosférou, která bude integrována do politického systému.
    Výrazy tezauru ekonomická prognóza * Česká republika
    Klasifikační znaky1631 - Ekonomická analýza
    ISBN978-80-7400-746-0
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 88500PSS - Poslanecká sněmovna
    Prognostika
  3. NázevMezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol.
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    Další autoři Čáslavová, Eva, 1951- (Autor)
    Foret, Miroslav (Autor)
    Stříteský, Václav (Autor)
    Šíma, Jan (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2018
    Rozsahxxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Beckova edice ekonomie
    PoznámkyObsahuje bibliografie a rejstřík
    Anglické resumé
    AnotaceKniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
    Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh * průzkum trhu * Internet
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-7400-441-4
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 87658PSS - Poslanecká sněmovna
    Mezinárodní marketing
  4. NázevPolitika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.]
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelV Praze : C. H. Beck, 2013
    Rozsahxvi, 255 s. : il., mapy ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Beckova edice ekonomie
    PoznámkyAnglické resumé. Další autoři: Marcela Cupalová, Jakub Landovský, Martin Potůček, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Šanda
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotacePublikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi).
    Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * propagační účinek * politik
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0411 - Politická strana
    0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti
    ISBN978-80-7400-448-3
    Počet ex.4, z toho volných 4
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 82941EXH - externí sklad Měšice
    F 82941EXH - externí sklad Měšice
    F 82941EXH - externí sklad Měšice
    F 82941EXH - externí sklad Měšice
    Politika a politický marketing
  5. NázevPrognostické metody a jejich aplikace / Bohumír Štědroň ... [et al.]
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelV Praze : C. H. Beck, 2012
    Rozsahxxii, 197 s. : il. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Beckova edice ekonomie
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotaceKniha je rozdělena do dvou částí. První seznamuje čtenáře s problematikou sociálního prognózování a s jejím významem pro společnost. Obsahuje také základní teoretická východiska a přehled používaných kvalitativních a kvantitativních metod (např. brainstorming, panel expertů, metoda analogie, ekonomické časové řady), analytických a statistických nástrojů (např. metoda nejmenších čtverců, testování statistických hypotéz) a současně vymezuje jejich aplikační pole. Druhou část tvoří praktické případové studie, např. Statistická regulace a její aplikace na výrobní a nevýrobní procesy, Demografické prognózy, Systémové pohledy na technologické prognózy, Ekonomika a prognózy RFID, Ekonomická situace a střednědobá prognóza HDP vybraných států.
    Výrazy tezauru ekonomická prognóza * sociální analýza * případová studie
    Klasifikační znaky2821 - Sociální rámec
    1631 - Ekonomická analýza
    ISBN978-80-7179-174-4
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLPrognostické metody a jejich aplikace (náhled do publikace / Google Books)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81854EXH - externí sklad Měšice
    Prognostické metody a jejich aplikace
  6. NázevMezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly / Bohumír Štědroň ... [et al.]
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelPraha : Wolters Kluwer Česká republika, 2011
    Rozsah195 s. : il., portréty ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno proUrčeno manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
    AnotacePublikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Zamýšlí se nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030.
    Výrazy tezauru marketing * 2031 marketing * kontrola restriktivních praktik * Internet
    Klasifikační znaky4031 - Hospodářská soutěž
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7357-690-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81111EXH - externí sklad Měšice
    Mezinárodní marketing a informační technologie
  7. NázevMarketing a nová ekonomika / Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    Další autoři Budiš, Petr, 1970- (Autor)
    Štědroň, Bohumír, 1979- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelV Praze : C. H. Beck, 2009
    Rozsahxiv, 198 s. : il. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina, Ruština, vie
    Edice C. H. Beck pro praxi
    PoznámkyAnglické, ruské a vietnamské resumé. "Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii
    Obsahuje bibliografie a rejstřík
    AnotaceMarketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci. Publikace je rozdělena do sedmi kapitol: Systémové aspekty nové ekonomiky, Internet a megaintegrace, Nové příležitosti pro marketing, Využití Internetu v marketingu, Elektronická komunikace a e-Government, Ochrana osobních údajů – nový segment trhu, Manažeři nové ekonomiky. V závěru každé kapitoly jsou uvedena klíčová slova, otázky a literatura. Dále přílohy, které text doplňují a rozšiřují: Média, Marketingové asociace a Fúze v nové ekonomice.
    Výrazy tezauru marketing * znalostní ekonomika * informační technologie
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    1621 - Hospodářská struktura
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7400-146-8
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Marketing a nová ekonomika (obsah)
    Marketing a nová ekonomika (náhled do publikace / Google Books)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 80769EXH - externí sklad Měšice
    Marketing a nová ekonomika