Výsledky vyhledávání
Název Umělá inteligence a právo / Bohumír Štědroň, Roman Jašek, Miroslav Svítek a kolektiv Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Další autoři Jašek, Roman, 1965- (Autor) Svítek, Miroslav, 1969- (Autor) Nakladatel Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2024 Rozsah 233 stran : ilustrace ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Anglické resumé Výrazy tezauru právní věda * umělá inteligence Klasifikační znaky 1206 - Prameny a odvětví práva 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 978-80-7380-947-8 Počet ex. 1, z toho volných 0 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 92320 PSS - Poslanecká sněmovna vypůjčený (do 16.04.2025) Název Opportunities for growth : the world 2100 / Bohumír Štědroň, Jakub Štědroň, Michael Kroh, Matej Kostrec, Jiří Navrátil, Linda Nepivodová, Marcela Palíšková Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Další autoři Štědroň, Jakub, 1979- (Autor) Kroh, Michael, 1948- (Autor) Kostrec, Matej, 1977- (Autor) Navrátil, Jiří, 1959- (Autor) Nepivodová, Linda (Autor) Palíšková, Marcela, 1961- (Autor) Vydání 1st edition Nakladatel Praha : Wolters Kluwer, 2023 Rozsah 116 stran : ilustrace ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Angličtina Poznámky Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Výrazy tezauru hospodářský růst * věda a technika * nová technologie * technologická změna * umělá inteligence Klasifikační znaky 1611 - Hospodářská situace 6411 - Technologie a technické předpisy 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 978-80-7676-089-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 91274 PSS - Poslanecká sněmovna Název Právo a umělá inteligence / Bohumír Štědroň a kolektiv Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Nakladatel Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2020 Rozsah 201 stran : ilustrace ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Anglické resumé Anotace Publikace pojednává obecně o právu i umělé inteligenci a věnuje se rovněž speciálním oblastem práva i umělé inteligence. Klíčová část publikace analyzuje problematiku umělé inteligence, kvantových počítačů a jejich aplikací. Tato kapitola zahrnuje problematiku historie a budoucnost umělé inteligence včetně aplikací ve zdravotnictví, výchově, vzdělávání, Internetu věcí, samoučících se systémů, chytrých měst a sportu. Další dvě kapitoly jsou zaměřeny na systémové aspekty práva a umělé inteligence a právní aspekty provozu autonomních vozidel se zaměřením na osobu řidiče. Výrazy tezauru právní věda * umělá inteligence * Česká republika * Evropská unie Klasifikační znaky 1206 - Prameny a odvětví práva 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 978-80-7380-803-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 89007 EXH - externí sklad Holešovice Název Prognostika / Štědroň, Palíšková, Souček, Dvořák, Tilinger a kol. Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Další autoři Palíšková, Marcela, 1961- (Autor) Souček, Zdeněk, 1932- (Autor) Dvořák, Antonín (Autor) Tilinger, Pavel, 1948- (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2019 Rozsah 236 stran : ilustrace ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Beckova edice ekonomie Poznámky Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Publikace se prognostikou zabývá v nejširších souvislostech a prezentuje nové trendy v této oblasti, ke kterým patří i prognózování v politice a sportu. V úvodní kapitole je provedena deskripce kvantitativních a kvalitativních prognostických metod. Druhá kapitola přibližuje jak makroekonomické prognózy vývoje ČR, tak prognózy mezinárodních institucí, například Evropské komise, Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj, Mezinárodního měnového fondu a Organizace spojených národů. Třetí kapitola se zabývá reflexí predikcí vytvořených na přelomu tisíciletí. Následující dvě kapitoly jsou zaměřeny na problematiku podniků, a to na význam strategického řízení podniku v 21. století a klíčovou roli lidských zdrojů v digitálním věku. Technologické prognózy RFID a umělé inteligence predikuje další kapitola. Nejnovější poznatky v oblasti umělé inteligence ukazují, že bude možná přímá komunikace s celou biosférou, která bude integrována do politického systému. Výrazy tezauru ekonomická prognóza * Česká republika Klasifikační znaky 1631 - Ekonomická analýza ISBN 978-80-7400-746-0 Počet ex. 2, z toho volných 2 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 88500 EXH - externí sklad Holešovice F 88500 EXH - externí sklad Holešovice Název Mezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Další autoři Čáslavová, Eva, 1951- (Autor) Foret, Miroslav (Autor) Stříteský, Václav (Autor) Šíma, Jan (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2018 Rozsah xxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Beckova edice ekonomie Poznámky Obsahuje bibliografie a rejstřík Anglické resumé Anotace Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh * průzkum trhu * Internet Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 2006 - Obchodní politika ISBN 978-80-7400-441-4 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 87658 EXH - externí sklad Holešovice Název Politika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.] Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel V Praze : C. H. Beck, 2013 Rozsah xvi, 255 s. : il., mapy ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Beckova edice ekonomie Poznámky Anglické resumé. Další autoři: Marcela Cupalová, Jakub Landovský, Martin Potůček, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Šanda Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * propagační účinek * politik Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 0411 - Politická strana 0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti ISBN 978-80-7400-448-3 Počet ex. 4, z toho volných 4 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 82941 EXH - externí sklad Holešovice F 82941 EXH - externí sklad Holešovice F 82941 EXH - externí sklad Holešovice F 82941 EXH - externí sklad Holešovice Název Prognostické metody a jejich aplikace / Bohumír Štědroň ... [et al.] Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel V Praze : C. H. Beck, 2012 Rozsah xxii, 197 s. : il. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Beckova edice ekonomie Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Kniha je rozdělena do dvou částí. První seznamuje čtenáře s problematikou sociálního prognózování a s jejím významem pro společnost. Obsahuje také základní teoretická východiska a přehled používaných kvalitativních a kvantitativních metod (např. brainstorming, panel expertů, metoda analogie, ekonomické časové řady), analytických a statistických nástrojů (např. metoda nejmenších čtverců, testování statistických hypotéz) a současně vymezuje jejich aplikační pole. Druhou část tvoří praktické případové studie, např. Statistická regulace a její aplikace na výrobní a nevýrobní procesy, Demografické prognózy, Systémové pohledy na technologické prognózy, Ekonomika a prognózy RFID, Ekonomická situace a střednědobá prognóza HDP vybraných států. Výrazy tezauru ekonomická prognóza * sociální analýza * případová studie Klasifikační znaky 2821 - Sociální rámec 1631 - Ekonomická analýza ISBN 978-80-7179-174-4 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Prognostické metody a jejich aplikace (náhled do publikace / Google Books) Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 81854 EXH - externí sklad Holešovice Název Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly / Bohumír Štědroň ... [et al.] Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2011 Rozsah 195 s. : il., portréty ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno pro Určeno manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol. Anotace Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Zamýšlí se nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Výrazy tezauru marketing * 2031 marketing * kontrola restriktivních praktik * Internet Klasifikační znaky 4031 - Hospodářská soutěž 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7357-690-5 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 81111 EXH - externí sklad Holešovice Název Marketing a nová ekonomika / Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr. Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Další autoři Budiš, Petr, 1970- (Autor) Štědroň, Bohumír, 1979- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel V Praze : C. H. Beck, 2009 Rozsah xiv, 198 s. : il. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina, Ruština, vie Edice C. H. Beck pro praxi Poznámky Anglické, ruské a vietnamské resumé. "Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii Obsahuje bibliografie a rejstřík Anotace Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci. Publikace je rozdělena do sedmi kapitol: Systémové aspekty nové ekonomiky, Internet a megaintegrace, Nové příležitosti pro marketing, Využití Internetu v marketingu, Elektronická komunikace a e-Government, Ochrana osobních údajů – nový segment trhu, Manažeři nové ekonomiky. V závěru každé kapitoly jsou uvedena klíčová slova, otázky a literatura. Dále přílohy, které text doplňují a rozšiřují: Média, Marketingové asociace a Fúze v nové ekonomice. Výrazy tezauru marketing * znalostní ekonomika * informační technologie Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 1621 - Hospodářská struktura 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7400-146-8 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Marketing a nová ekonomika (obsah)
Marketing a nová ekonomika (náhled do publikace / Google Books)Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 80769 EXH - externí sklad Holešovice