Výsledky vyhledávání
Název Konflikty ve firmách : příčiny, následky, řešení / Vojtěch Bednář Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor) Vydání Vydání 1. Nakladatel Praha : Management Press, 2015 Rozsah 148 stran ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografii Anotace Autor popisuje dynamiku konfliktů ve firmách a v manažerské praxi – jejich příčiny, způsoby vzniku a jednotlivá stadia jejich vývoje, učí, jak jednotlivé fáze rozpoznat, jak se na konflikty připravit a jak je řídit. Výrazy tezauru management * řídící pracovník * psychologie práce * sociální chování * společenský konflikt * komerční firma Klasifikační znaky 4416 - Organizace práce a pracovní podmínky 2826 - Sociální vztahy 4021 - Management ISBN 978-80-7261-347-2 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Konflikty ve firmách (obsah) Druh dok. Příručky Signatura Lokace Info F 85210 EXH - externí sklad Holešovice Název Krizová komunikace s médii / Vojtěch Bednář Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Grada, 2012 Rozsah 183 s. : il. ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Žurnalistika a komunikace Poznámky Obsahuje rejstřík Anotace Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * tisk * televize * vztahy s veřejností * komunikační politika * marketing * komunikační profese * schopnost komunikace Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-247-3780-5 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Příručky Signatura Lokace Info F 81507 EXH - externí sklad Holešovice Název Internetová publicistika / Vojtěch Bednář Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Grada, 2011 Rozsah 210 s. : il. ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Určeno pro Určeno studentům žurnalistiky a mediálních studií, publicistům pracujícím s on-line médii a lidem zajímajícím se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. Anotace Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií. Výrazy tezauru Internet * vydávání * tisk * komunikační profese Klasifikační znaky 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 978-80-247-3452-1 Počet ex. 2, z toho volných 2 URL Internetová publicistika (obsah) Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 80261 EXH - externí sklad Holešovice F 80261 EXH - externí sklad Holešovice Název Mediální komunikace pro management / Vojtěch Bednář Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Grada, 2011 Rozsah 153 s. : il., portréty ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Žurnalistika a komunikace Poznámky Obsahuje rejstřík Anotace Cílem knihy je seznámení s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Výrazy tezauru masová komunikace * hromadné sdělovací prostředky * komunikační profese * vedení společnosti Klasifikační znaky 3226 - Komunikace ISBN 978-80-247-3629-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Mediální komunikace pro management (obsah)
Mediální komunikace pro management (ukázky publikace v Google book search)Druh dok. Příručky Signatura Lokace Info F 80648 EXH - externí sklad Holešovice Název Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru / Vojtěch Bednář Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Brno : Computer Press, 2011 Rozsah 197 s. : il. ; 22 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky "Nevyžaduje žádné předchozí znalosti"--Obálka. Podnázvy na obálce: plánování, příprava, realizace, udržení i ukončení marketingové kampaně, metody jak zaujmout jednotlivé typy uživatelů, budování dobrého jména, využití virálního efektu, kombinace neplacené prezentace a inzerce Obsahuje rejstřík Výrazy tezauru marketing * sociální síť Klasifikační znaky 2821 - Sociální rámec ISBN 978-80-251-3320-0 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Marketing na sociálních sítích (obsah) Druh dok. Příručky Signatura Lokace Info F 80792 EXH - externí sklad Holešovice