Výsledky vyhledávání

  1. NázevKonflikty ve firmách : příčiny, následky, řešení / Vojtěch Bednář
    Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor)
    VydáníVydání 1.
    NakladatelPraha : Management Press, 2015
    Rozsah148 stran ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    AnotaceAutor popisuje dynamiku konfliktů ve firmách a v manažerské praxi – jejich příčiny, způsoby vzniku a jednotlivá stadia jejich vývoje, učí, jak jednotlivé fáze rozpoznat, jak se na konflikty připravit a jak je řídit.
    Výrazy tezauru management * řídící pracovník * psychologie práce * sociální chování * společenský konflikt * komerční firma
    Klasifikační znaky4416 - Organizace práce a pracovní podmínky
    2826 - Sociální vztahy
    4021 - Management
    ISBN978-80-7261-347-2
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Konflikty ve firmách (obsah)
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 85210PSS - Poslanecká sněmovna
    Konflikty ve firmách
  2. NázevKrizová komunikace s médii / Vojtěch Bednář
    Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Rozsah183 s. : il. ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Žurnalistika a komunikace
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    AnotaceStala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně.
    Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * tisk * televize * vztahy s veřejností * komunikační politika * marketing * komunikační profese * schopnost komunikace
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-3780-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 81507EXH - externí sklad Měšice
  3. NázevMarketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru / Vojtěch Bednář
    Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2011
    Rozsah197 s. : il. ; 22 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Poznámky"Nevyžaduje žádné předchozí znalosti"--Obálka. Podnázvy na obálce: plánování, příprava, realizace, udržení i ukončení marketingové kampaně, metody jak zaujmout jednotlivé typy uživatelů, budování dobrého jména, využití virálního efektu, kombinace neplacené prezentace a inzerce
    Obsahuje rejstřík
    Výrazy tezauru marketing * sociální síť
    Klasifikační znaky2821 - Sociální rámec
    ISBN978-80-251-3320-0
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Marketing na sociálních sítích (obsah)
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 80792EXH - externí sklad Měšice
    Marketing na sociálních sítích
  4. NázevInternetová publicistika / Vojtěch Bednář
    Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Rozsah210 s. : il. ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Určeno proUrčeno studentům žurnalistiky a mediálních studií, publicistům pracujícím s on-line médii a lidem zajímajícím se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.
    AnotacePraktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.
    Výrazy tezauru Internet * vydávání * tisk * komunikační profese
    Klasifikační znaky3231 - Informace a zpracování informací
    ISBN978-80-247-3452-1
    Počet ex.2, z toho volných 2
    URL Internetová publicistika (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 80261EXH - externí sklad Měšice
    F 80261EXH - externí sklad Měšice
    Internetová publicistika
  5. NázevMediální komunikace pro management / Vojtěch Bednář
    Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Rozsah153 s. : il., portréty ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Žurnalistika a komunikace
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    AnotaceCílem knihy je seznámení s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují.
    Výrazy tezauru masová komunikace * hromadné sdělovací prostředky * komunikační profese * vedení společnosti
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    ISBN978-80-247-3629-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Mediální komunikace pro management (obsah)
    Mediální komunikace pro management (ukázky publikace v Google book search)
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 80648EXH - externí sklad Měšice
    Mediální komunikace pro management