Výsledky vyhledávání

  1. NázevCan organizational culture be managed? : (retail case study) / Přemysl Průša, Lenka Drličková
    Autor Průša, Přemysl, 1980- (Autor)
    Další autoři Drličková, Lenka (Autor)
    Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
    NakladatelPraha : Oeconomica, 2010
    Rozsah20 s. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Angličtina
    Jazyk resuméAngličtina, Čeština
    Edice Working papers Fakulty mezinárodních vztahů 3/2010
    PoznámkyAnglické a české resumé. Pod názvem: Volume IV. Nad názvem: Faculty of International Relations
    Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    PřekladJe možné řídit organizační kulturu?
    Výrazy tezauru management * kultura řízení podniku * maloobchod * Česká republika
    Klasifikační znaky2036 - Distribuce
    4021 - Management
    ISBN978-80-245-1675-2
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Can organizational culture be managed? (obsah)
    Working papers Fakulty mezinárodních vztahů; 2010 (plný text)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 79743EXH - externí sklad Měšice
    Can organizational culture be managed?
  2. NázevThe social responsibility shown by retail companies operating in Russia (primary research) / Přemysl Průša
    Autor Průša, Přemysl, 1980- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
    NakladatelPraha : Oeconomica, 2009
    Rozsah24 s. : il. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Angličtina
    Jazyk resuméČeština, Angličtina
    Edice Working papers Fakulty mezinárodních vztahů 18/2009
    PoznámkyČeské a anglické resumé. Pod názvem: Volume III. Tato studie byl vypracována v rámci Výzkumného závěru Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze MSM6138439909 "Governance v kontextu globalizované ekonomiky a společnosti". Nad názvem: Faculty of International Relations
    Obsahuje bibliografii
    AnotaceText přináší výsledky primárního výzkumu provedeného mezi studenty a akademickými pracovníky Uralské státní technické university v Jekatěrinburgu (Rusko) v květnu 2009. Cílem bylo zjistit postoje ruských respondentů k problematice společenské odpovědnosti retailových firem působících v Rusku. Výsledky Z výsledků průzkumu vyplývá, že pojem společenská odpovědnost podniků není v Rusku neznámý, navíc postoje ruských respondentů jsou podobné postojům českých respondentů.
    Výrazy tezauru sociální odpovědnost podniků * maloobchod * distribuce * Rusko
    Klasifikační znaky2821 - Sociální rámec
    4011 - Druhy podniků
    ISBN978-80-245-1622-6
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL The social responsibility shown by retail companies operating in Russia (obsah)
    Working papers Fakulty mezinárodních vztahů; 2009 (plný text)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 78983EXH - externí sklad Měšice
    The social responsibility shown by retail companies operating in Russia (primary research)
  3. NázevThe social responsibility shown by international retail chains in the Czech republic - student awareness survey / Přemysl Průša
    Autor Průša, Přemysl, 1980- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
    NakladatelPraha : Oeconomica, 2009
    Rozsah21 s. : il. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Angličtina
    Jazyk resuméČeština, Angličtina
    Edice Working papers Fakulty mezinárodních vztahů 12/2009
    PoznámkyČeské a anglické resumé. Pod názvem: Volume III. Tato studie byl vypracována v rámci Výzkumného závěru Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze MSM6138439909 "Governance v kontextu globalizované ekonomiky a společnosti". Nad názvem: Faculty of International Relations
    Obsahuje bibliografii
    AnotaceVýsledky primárního výzkumu provedeného mezi studenty Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem výzkumu bylo zjistit názor studentů na současnou situaci mezi retailingovými řetězci v České republice, co se týká jejich „společenské odpovědnosti. Výzkum potvrdil, že pouze některé mezinárodní retailingové řetězce jsou vnímány jako společensky odpovědné. Je to dáno pravděpodobně tím, že společenská odpovědnost není jejich hlavní preferencí.
    Výrazy tezauru sociální odpovědnost podniků * maloobchod * distribuce
    Klasifikační znaky2821 - Sociální rámec
    4011 - Druhy podniků
    ISBN978-80-245-1616-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL The social responsibility shown by international retail chains in the Czech republic - student awareness survey (obsah)
    Working papers Fakulty mezinárodních vztahů; 2009 (plný text)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 78988EXH - externí sklad Měšice
    The social responsibility shown by international retail chains in the Czech republic - student awareness survey
  4. NázevSocial responsibility of companies operating in the Czech Republic - student awareness survey / Přemysl Průša
    Autor Průša, Přemysl, 1980- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
    NakladatelPraha : Oeconomica, 2008
    Rozsah24 s. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Angličtina
    Jazyk resuméČeština, Angličtina
    Edice Working papers Fakulty mezinárodních vztahů 27/2008
    PoznámkyČeské a anglické resumé. Pod názvem: Volume II. Tato studie byl vypracována v rámci Výzkumného závěru Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze MSM6138439909 "Governance v kontextu globalizované ekonomiky a společnosti". Nad názvem: Faculty of International Relations
    Obsahuje bibliografii
    Výrazy tezauru sociální odpovědnost podniků * Česká republika
    Klasifikační znaky4006 - Organizace podniku
    ISBN978-80-245-1494-9
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Social responsibility of companies operating in the Czech Republic - student awareness survey (plný text)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 77926EXH - externí sklad Měšice
    Social responsibility of companies operating in the Czech Republic - student awareness survey