Výsledky vyhledávání
Název Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor) Vydání 3., rozš. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2012 Rozsah 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Komunikace Poznámky Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Anotace Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * vztahy s veřejností * schopnost komunikace * propagace Klasifikační znaky 3226 - Komunikace ISBN 978-80-247-3926-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 81456 EXH - externí sklad Holešovice Název Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem / Jozef Ftorek Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2010 Rozsah 184 s. : il. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Určeno pro Pub. je určena každému, kdo uvažuje nad běžný rámec oficiální debaty o společenském dění, řízení společnosti, politice a ekonomice. Především pro ty, kteří se pohybují v oblasti politiky, politických věd, sociologie, mediální komunikace, žurnalistiky, marketingu, managementu a public relations. Výrazy tezauru vztahy s veřejností * hromadné sdělovací prostředky * marketing * politická propaganda * politický život Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti ISBN 978-80-247-3376-0 Počet ex. 2, z toho volných 2 URL Public relations a politika (obsah) Druh dok. Studie Signatura Lokace Info F 79898 EXH - externí sklad Holešovice F 79898 EXH - externí sklad Holešovice Název Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor) Vydání 2., rozš. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2009 Rozsah 195 s. : il., faksim. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Manažer. Komunikace Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Anotace Publikace poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. Publikace je určena každému, kdo je z podstaty své profese nebo zájmu nucen efektivně komunikovat s veřejností nebo dalšími cílovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jedná se především o pracovníky v podnikovém marketingu, reklamě a public relations, stejně jako politiky, pedagogy a studenty komunikačních a mediálních studií. Výrazy tezauru vztahy s veřejností * schopnost komunikace * propagace * hromadné sdělovací prostředky Klasifikační znaky 3226 - Komunikace ISBN 978-80-247-2678-6 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Public relations jako ovlivňování mínění (obsah)
Public relations jako ovlivňování mínění (ukázky publikace v Google book search)Druh dok. Příručky Signatura Lokace Info F 77904 EXH - externí sklad Holešovice