Výsledky vyhledávání

  1. NázevPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
    Vydání3., rozš. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2012
    Rozsah215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Komunikace
    PoznámkyObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    AnotaceKniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
    Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * vztahy s veřejností * schopnost komunikace * propagace
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    ISBN978-80-247-3926-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81456EXH - externí sklad Měšice
    Public relations jako ovlivňování mínění
  2. NázevPublic relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem / Jozef Ftorek
    Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
    Vydání1. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2010
    Rozsah184 s. : il. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Určeno proPub. je určena každému, kdo uvažuje nad běžný rámec oficiální debaty o společenském dění, řízení společnosti, politice a ekonomice. Především pro ty, kteří se pohybují v oblasti politiky, politických věd, sociologie, mediální komunikace, žurnalistiky, marketingu, managementu a public relations.
    Výrazy tezauru vztahy s veřejností * hromadné sdělovací prostředky * marketing * politická propaganda * politický život
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti
    ISBN978-80-247-3376-0
    Počet ex.2, z toho volných 2
    URL Public relations a politika (obsah)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 79898EXH - externí sklad Měšice
    F 79898EXH - externí sklad Měšice
    Public relations a politika
  3. NázevPublic relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek
    Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
    Vydání2., rozš. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2009
    Rozsah195 s. : il., faksim. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Manažer. Komunikace
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnotacePublikace poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. Publikace je určena každému, kdo je z podstaty své profese nebo zájmu nucen efektivně komunikovat s veřejností nebo dalšími cílovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jedná se především o pracovníky v podnikovém marketingu, reklamě a public relations, stejně jako politiky, pedagogy a studenty komunikačních a mediálních studií.
    Výrazy tezauru vztahy s veřejností * schopnost komunikace * propagace * hromadné sdělovací prostředky
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    ISBN978-80-247-2678-6
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Public relations jako ovlivňování mínění (obsah)
    Public relations jako ovlivňování mínění (ukázky publikace v Google book search)
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 77904EXH - externí sklad Měšice
    Public relations jako ovlivňování mínění