Výsledky vyhledávání
Název Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Další autoři Armstrong, Gary (Autor) Machková, Hana (Překladatel) Nakladatel Praha : Grada, c2004 Rozsah 855 s. : il. ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Expert Poznámky Přeloženo z angličtiny. Terminologický slovník. Dotisk r. 2011, v knize uvedeno: dotisk 2009, 2007, 2006 Obsahuje bibliografické odkazy Anotace Kniha se po definici marketingu věnuje mj. internetovému marketingu. Postupně jsou probrány veškeré možnosti přes internet, e-business, e-commerce po e-marketing. Dále seznamujeme s tvorbou dobrého marketingu od začátku do konce. V poslední části nazvané Globální trhy, se věnuje aspektům marketingu v globálním pojetí. Posuzuje se vliv na spotřebitele, ať už jde o kulturní úpadek nebo prodejní nátlak a etiku. Výrazy tezauru marketing Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-247-0513-2 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Marketing (recenze) Druh dok. Učebnice Signatura Lokace Info F 80779 EXH - externí sklad Holešovice