Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 1  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^par_us_auth 0058011^"
  1. NázevMarketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.]
    Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Další autoři Armstrong, Gary (Autor)
    Machková, Hana (Překladatel)
    NakladatelPraha : Grada, c2004
    Rozsah855 s. : il. ; 23 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Expert
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník. Dotisk r. 2011, v knize uvedeno: dotisk 2009, 2007, 2006
    Obsahuje bibliografické odkazy
    AnotaceKniha se po definici marketingu věnuje mj. internetovému marketingu. Postupně jsou probrány veškeré možnosti přes internet, e-business, e-commerce po e-marketing. Dále seznamujeme s tvorbou dobrého marketingu od začátku do konce. V poslední části nazvané Globální trhy, se věnuje aspektům marketingu v globálním pojetí. Posuzuje se vliv na spotřebitele, ať už jde o kulturní úpadek nebo prodejní nátlak a etiku.
    Výrazy tezauru marketing
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-0513-2
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLMarketing (recenze)
    Druh dok.Učebnice
    SignaturaLokaceInfo
    F 80779EXH - externí sklad Holešovice
    Marketing


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.