Počet záznamů: 1  

Image a firemní identita

  1. NázevImage a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura : osobnost firmy : image a emoce z pohledu marketéra : jak image poznávat, vytvářet a měnit : příklady z firemní praxe : corporate indentity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar
    Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Další autoři Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Binar, Jan (Autor)
    Vydání2., aktualizované a rozšířené vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2020
    Rozsah223 stran : ilustrace ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    AnotaceDruhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.
    Výrazy tezauru propagace * marketing * obchodní značka * obchodní název * značka * image
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    6416 - Výzkum a duševní vlastnictví
    4006 - Organizace podniku
    ISBN978-80-271-2841-9
    Počet ex.1, z toho volných 0
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 88850PSS - Poslanecká sněmovna vypůjčený (do 28.07.2020)
    Image a firemní identita

Počet záznamů: 1