Počet záznamů: 1
Co je nového v médiích
SYS 0194638 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20250312150926.2 007 ta 008 191129s2022----xr-----e------001-e-cze-- 020 $a 978-80-88383-34-5 $q (brožováno) 040 $a ABA011 $b cze $e rda 041 1-
$a cze $b cze $b eng $h slo 084 $a 3226 100 1-
$7 par_us_auth*0081292 $a Struhárik, Filip $4 aut 245 10
$a Co je nového v médiích / $c Filip Struhárik ; překlad: Pavlína Štěpánka Borská 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Praha : $b Nová beseda, $c 2022 300 $a 117 stran ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a CJN ; $v 17 500 $a Přeloženo ze slovenštiny 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky 520 2-
$a Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí. 546 $a České a anglické resumé 650 07
$7 par_us_entry*0003081 $a hromadné sdělovací prostředky 650 07
$7 par_us_entry*0011983 $a tisk 650 07
$7 par_us_entry*0021187 $a dezinformace 650 07
$7 par_us_entry*0022150 $a sociální síť 650 07
$7 par_us_entry*0021315 $a digitální technologie 700 1-
$7 par_us_auth*0081293 $a Borská, Štěpánka, $d 1997- $4 trl 830 -0
$7 par_us_auth*0064547 $a CJN
Počet záznamů: 1